علي جدي







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





تقـــدیم به عشقم جوجویی

کاش اون لحظه ای که یکی ازت می پرسه " حالت چطوره ؟ "

و تو جواب میدی " خوبم! "
کسی باشه که محکم بغلت کنه و آروم تو گوشت بگه :

" می دونم خوب نیستی ... "

 

هنوز میرَ َم یه وقتــایـــی ...
تو اون کوچه که بــاریکه!
تو نیستـــی ولــی میــبینـــم ... تو رُ ُ ُو با این که تـــاریکه
یه مَردِ ِه توی اون کـوچه، خیــــالت رو بغل کردِ ِه
نمیدونـــه کسی که رَ َفت محــاله دیگه برگرده
محـــاله دیگه برگردِ ِه ...!
منم تنها کنار تو کنارم جای خالیتــه
کنارت پُر شده انگار حوااست به کناریته
حواست به کناریته ...!
منم تنها کنار تو کنارم جـــای خـالیته
کنـارت پُر شده انگار حوااااست به کنــاریته
حوااست به کناریته ...!

خیال کردن دیوونم کـــه خیال کردم تو رو دارم
خیال کردن دیوونم که خیال کردَ َم تو رو دااارم
کنــارم کسی نیست امـــا بازم میگم ...
دوسِـت دارم!
بازم میگــم دوسِت دارم!
بین من و تو دیــگه هیــچی مثِ قدیــم نیست
بین من و تو دیگـــه هیچی مثِ قدیــم نیست
نشونی از روزاایی کـه ...
حرفشو میــزدی نیست!
نشونی از روزااایی کــه حرفشو میـزدی نیـــست

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط علی در 23:2 | |